14 sekúnd – súčasná japonská reklama
projekcia, pondelok 18. 10. 2010, 19.00

Súčasná japonská reklamaKomentovaný prierez súčasnou japonskou reklamou, cez ktorú budete mať možnosť zoznámiť sa so širšími súvislosťami, špecifikami a ťažiskovými bodmi japonskej vizuality. Časové obmedzenie 14 sekúnd, ktoré je charakteristické pre japonskú reklamu, je vlastne výzvou imaginácii a variáciou na haiku súčasnosti. Režiséri reklám, copywriteri alebo kreatívci sú v Japonsku popovými hviezdami a pre západné „stars” je cťou byť obsadený do japonskej reklamy. Týmto podivným svetom marazmu, hororu a animácie vás prevedie Klára Doležálková z pražskej FAMU.

Vstupné: 1,50 €

Tagged as: , , , , ,

Nie je možné pridávať komentáre.

Real Time Web Analytics Real Time Web Analytics